Chippy lippy lippy looh.

Idag är jag faktiskt sjuk. Huvudet känns som det ska gå i tusen bitar och öronen värker det som tusan i. Jag har sagt det förr, och jag säger det igen, nattjobb kommer ta kål på mig.
Ellinor var elak förra natten. Eftersom jag har diskvecka denna vecka stod jag och plockade ur diskmaskinen. Gubbarna bakom stirrade som tusan, och Elle och Anna stod bakom och skrattade. Vad händer, alla tittar på mig och skrattar? Börjar ana oråd, då jag kommer på att kolla ryggen. En stor tejpbit med orden "smack my ass". Hurra, den har man alltså gått runt med i ca 2 timmar. Men skam den som ger sig, Ellinor blev senare ett blötdjur. Dock ett väldigt sött sådant.
Idag har jag och Ida lagat mat, sen soffläge hela kvällen. Men icke att det ger med sig, nejdå. Inte ens glass hjälpte, då är det minsann illa.

Mitt liv kan börja igen, min feta lön har kommit, yeey!

Kommentarer
Postat av: Maddiie

Vill du vinna skönhetsprodukter från Blush.se?
Kolla in min blogg ;)

2007-04-25 @ 01:57:04
URL: http://maddiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0