Ein te.

*Hur många resväskor äger du?
- Jag äger inte en endaste resväska, brukar tjuva av mammsen.
*Använder du flip flops även när det är kallt ute?
- Nope, är så frusen om fossingarna, så det skulle inte bli bra.
*Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
- Jag tar gärna bilder, och kameran följer ofta med ut på galej. Dock är det roligt att se sig själv ibland,
*Vilken var den senaste filmen du såg?
- Heartbreak Hotel, den filmen går inte av för hackor.
*Har någon av dina vänner barn?
- Nja, Veronica då, men hon är ju min kusin.
*Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
- Hemlis.
*Använder du huvtröjor?
- Absolut!
*Vem var den senaste som ringde dig?
- Ellinor som undrade om jag skulle jobba idag.
*Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
- Kan vara så. I don´t give a ratsass!
*Tittade du på tecknat när du var liten?
- Såklart jag gjorde! Wilbur är bäst.
*Vilken film kan du alla replikerna till?
- Wilbur även här.
*Kan du kasta macka?
- Jodå, dock är rekordet inte så värst många, 6 studds är inte direkt mycket.
*Vem har du med på bion?
- Går helst inte på bio faktiskt. Hellre dega ner sig i soffan med massor av gotta.
*Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
- Nej, det skulle jag inte kunna. Alltså, jag skulle inte titta åt nån som har många tatueringar. Fast en eller möjligtvis 2 kan vara fint. 
*Har du en blogg?
- Tydligen.
*Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
- Jag passar på denna.
*När sov du senast på golvet?
- I somras, en dag när det var sjukt varmt.
*Äter du frukost dagligen?
- 4 veckor av 6 gör jag det.
*Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
- Jag är grymt petig med stavning. Är jag osäker på ett ord blir jag tokig, och måste genast kolla upp hur det stavas.
Tror du att gud är en man eller kvinna?
- Jag tror ingenting.
*Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
- Det är nog ganska lika där.
*Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
- Absolut, flyg upp mig och jag hoppar direkt!
*Skulle du säga att du är trendig?
- Nja, det skulle jag nog inte.
*Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
- Det är alldeles upp till var och en.
*Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
- Oliver eller  nåt annat konstigt.
*Vad har du på dig?
- Randig tröja och jeans,
*Vad var den senaste musik du lyssnade på?
- Lyssnar just för tillfället på Alpha Blondy - Yana De Fohi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0