Funfun, bigtime.

Oj så skoj det var igår då!
Dagen börjde vid 12 med en tripp hem till Turingen för att hämta singstar och lite kvarglömt smink sen förra helgen. Och Elle då, som skulle putsa fönster.
Tillbaka till Svenstet, åt gott och ställde oss iordning.
Singstar och vin är min melodi det!
En mycket lyckad förfest med andra ord, även fast det inte kom så mycket folk.
Ila till Draupner vid 10-snåret, och upptäckte att det inte var alls mycket folk där.
En öl och tacotallrik höjde stämningen rejält och sen började folket droppa in titt som tätt.
Dansade och hade riktigt skoj.
Vid 2 gjorde jag och Emma ett tappert försök till efterfest, men icke.
Liftade den långa vägen hem med Turingsborna, slog oss ner i soffan och pratade om kvällen.
Sen kom det någon tok som ville sälja dammsugare och en brödrost med inte mindre än 7 skivor franska i, men det tackade vi bestämt nej till, haha!

Idag har det sovits en hel del, som vanligt på söndagar.
Även skönsång av en glotting fick man njuta av till frukost, jag säger då det jag!



image2

Doing the Ronjadance :)



image3

Huuug.



image4

Glada töser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0