Heipa.

Jaja, dessa listor är väl ganska roliga...

DAGENS:
Klädsel: Bruna mjukisar, rosa t-shirt och cowboyhatt, haha.
Frisyr: Just nu väldigt tråkigt, döljer detta med hatten.
Låt: Lady Sovereign - Love or hate me.
Vill ha: Lön for fuck sake!
Tråkigaste: Att jobba om 1 timme.
Roligaste: Att min telefon ligger alldeles bredvid.

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng och när: Ellinor för ca 2 månader sedan.
Såg dig gråta: Ida, Ellinor och Danne.
Fick dig att gråta: Can´t say.
Fick dig att börja skratta: Idan, den tokan.
Du gick på bio med: Ida, Danne och Limpan.
Du gick på stan med: Ellinoran.
Skickade ett e-mail till dig: Ojojoj, det var nog Persondata det, jävla idioter.
Skickade ett sms till dig: Anna.

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Ohja. 
Bråkat med ditt husdjur: Njaej, känner att jag inte får ut alltför mycket av det.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Tror jag ej.

FAVORIT:
Rum i huset: Mitt rum, eftersom min säng finns där. Jag är en trött människa.
Typ av musik: Reggae of course.
Parfym:  Puma.
Månad:  Juni Juli Augusti, kan inte välja.
Mat: Hm, stark mat, gärna med massor av vitlök :)
Dricka: Svarar som Ida, my fine wine.
Godis: Såna dära rosa sura saker.
Tidning: Aftonbladet handlas ofta på söndagar.
Film: Oh, det finns så många. Men Wilbur hänger alltid med.

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: Inte gråtit, men blivit tårögd har man allt.
Köpt någonting: Icke.
Varit sjuk: Sjukt glad, räknas det?
Sjungit: Absolut, sjöng Nordman imorse när vi åkte från jobbet. :)
Sagt "Jag älskar dig": Njaej.
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Absolut.
Träffat någon ny: Nope.
Saknat någon: Saknar varje dag, massor av  folk.
Kramat någon: Nejnej.
Ätit: Omelett.

EXTRA FRÅGOR:
Vad är du mest rädd för: Spöken, usch! 
Vem hatar du verkligen: Jag hatar inte, jag ogillar.
Varit kär: Vem har inte det?
Har du ett jobb: Jopp, Acb rules, eller?
Gillar du att ha folk omkring dig: Absolut, dock är det skönt att vara själv ibland.
Är du ett hälsofreak: Kan jag inte påstå, dock har jag och Ida promenerat idag.
Är du ensam nu: Nej, Ida och Pellets joinar i soffan.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Sliskiga ballader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0