How I like my fine wine.

Så var det äntligen påsk, och det känns faktiskt nästan som man har lov.
2 dagars extra ledighet har sällan kommit så väl till pass som nu, och när man dessutom inte börjar förrän tisdag eftermiddag, kan det bli bättre? Ja, det kan det.
Ty ikväll blir de röjröj på Katrina. Det blir nog riktigt skojs det.
Me unt Ida har just gjort ett besök i kärringgrillen, trodde seriöst att jag skulle dö där ett tag.
Och nu insuper man ett glas fine wine. Jag gillar mitt vin jag, det tänker jag minsann inte sticka under stolen med.
Även att jag blev fast anställd idag, kan man få en fanfar, tack?


image18

Och denna goding är väl bara för bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0