MoDo!

Äntligen äntligen äntligen!
Helt jäkla fucking unbelivable! Jag saknar ord..

Påsken var iaf helt super! Grymt kul hela helgen med de bästa!
På lördagen körde jag dock, och Emelie var snäll och höll mig sällskap. Alla dessa fulla människor, har sällan haft så kul när jag varit sober. Körde ca 30 mil den kvällen, och när jag kör in för att tanka hör jag ett långt och högt skrap. Jippi, Sophie kör på fundamentet! Dock blev de bara lite skrap på undersidan av plastspoilern som tur var. Och Leffe, han är allt bra snäll han.

Jobbat eftermiddag i veckan, och det har varit skönt. Har även vart fullt krig där, och alla vi tjejer var nästintill genomblöta när vi kom hem. Natt till veckan, var på er vakt :)

Idag har vi solat. Det är ju så man kan tro att det är sommar, så varmt som det är ute.
Fick oss lite korv av Sture också, och fläskfilé som jag, Anna och Lena mumsat i oss. Perfekt när man är sådär lagomt bakfull.


Busbus, sånt tycker vi om :)


image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0