Tamejfan.

Så le man kan bli! Här sitter man i bästa författaranda och knåpar ihop ett mycket bra inlägg, och vad händer?
Allt försvinner förstås. Dessa dator kan man bli smått galen på.

Nåja, Modo vann ju igår, och så underbart då!
Nu väntas en massa matcher med pappsen i Klövsjö, ska bli superkul!

Elinor är här med mig nu, det är bra, annars är risken stor att man skulle fastna framför Piplarssons, och det skulle ju sparas till kvällningen det. Hon är bra hon, Ellinor.
Förövrigt har jag bjudit henne och Danne på omelett idag, och det blev godkänt, hör och häpna!

Det jag skulle komma till iaf var att jag igår fick bilderna från Teneriffa förra året av Kajsa, så jag tänkte slänga upp några pics här.


image11
Jag på Hotel Mirage

image12
Kajsa på Mirage

image13
Alcoholico refillo

image14
En sliten Kajsa

image15
Vadå blå ögon

image16
Fullirull, alltid

image17
Un tortuga por favor, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0