Underbara människa.

Dessa 2 små ord har fastnat i huvet.

Shellet hela helgen, och så roligt sen då!
Jag och Ida styrde kosan mot skalet med snällingen Danne.
Förfest hos Ida först, sen in å shaka shaka.
Träffade Giulia också därinne, fUnfUn. 
Hursomhelst, en mycket trevlig kväll! 
"Efterfest" sen med Pellets och grabbarna, dock liftade jag med pappi till Klövsjö.
Lördagen fördrevs framför Luftslottet samt hemma hos Svemarks.
Sen va det bara att börja om igen.
Denna gången var det Ragge som ställde upp som chaufför.
Gubbsjuka karl, mjäääk.
Även denna kväll in och shaka shaka och surra med folk.
Tappade bort min bricka, så det var bara att snällt vänta.
Dock orkade jag inte vänta, så jackan är kvar på skalet.
Men jag fick ju prata med dig iaf..
När vi sen kommer hem är min telefon spårlöst borta.
Jippi.
Letade verkligen överallt i bilen, men utan resultat.
Igårkväll hittade vi den i Pellets väska, jaha?
Avslutade med mys i Idas stora säng, pizza est goot.

Nu blir de frulle på statoliot med Elle och Danne.


"Solförmörkelse, det är konstigt. Men ändå så händer det.. Emellanåt.." :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0