Whats up now?

Jag är lycklig. Öronen mår prima, det var nog inte öroninflammation.
Somnade inte förrän 5 igår, och därmed blev det inget stan för min del. Men bruttorna är kvar där, kom hem nu! Vaknade vid 2-3 idag och har sedan dess inte gjort alltför mycket. Halvstädat mitt rum, men eftersom jag är så inibaskingen lat och totalt saknar självdisciplin kommer det se likadant ut om ett par dagar, var så säker.
Väntar nu på att en auktion på Tradera ska vara slut, jag vill ha min mascara! Såg även en supersöt kjol inatt som budet bara låg på 80 kr. Men snålsophie är här, och tur är väl det. Sundsvall blir det alla gånger nästa helg förhoppningsvis, om inte Ida får för sig nå töll.

Axel Rudi Pell - Silent Angel. Får inte nog, gemig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0