Krondikesvägen.

Nu har flyttlasset landat på Krondikesvägen 18. Förra tisdagen kånkades och bars det hejvilt. Onsdagen fördrevs med att packa upp alla grejer, och i 5 timmar höll man på innan allt var på sin plats. Jag trivs verkligen i den här lägenheten, och balkongen (som jag valt att kalla terassen) är helt jäkla kanon! Nu fattas bara en soffa och lite smågrejer innan jag är nöjd.

For hursomhelst hem i onsdags för att på torsdag förmiddag dra med mig Annie till Sveg för att besikta bilen. Dessvärre gick den inte igenom, och på hemvägen lyckades man med att köra sönder ett stag under bilen.
For sedan till Morbror Leif som fyllde år, och där bjöds det på massa gotta.

I lördags var det sommarfest på Turingen. Kikade lite och åt en hamburgare innan jag gick hem för behövlig taktikvila. Dans hägrade mot kvällningen och huset fylldes med diverse partyprissar. Kom dit ganska sent, men hann dansa några få danser iaf. Jens styrde upp efterfest hemma, och det var länge sen jag var på en sån lyckad efterfest. Trubaduren himself underhöll med guran, och stämningen kunde knappast varit bättre. Sov 3 timmar den natten, det säger väl allt?

Var igår på ombesiktning, och pärlan gick då igenom! Mamma ringde vid 7tiden och sa att dem var nere i badhusparken med båten. Susade ner dit och åt lite middag på Marité, räkor, aioli och bröd, mums!


Heipa.


Kommentarer
Postat av: Lotta

men du, då kommer vi alltså bo på krondikesvägen båda två. jag bor ju på 54 d:

2007-08-09 @ 16:33:32
Postat av: Sophie

Nämen, så väldans trevligt :D

2007-08-11 @ 09:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0