Sofflös.

Hjälp mig! Vi behöver verkligen en soffa i lägenheten. Men röv, vad svårt det är att hitta en fin, och komfortabel soffa. Den enda som jag kan tänka mig nu är Fantasy-modellen som finns på bonus. De är riktigt fina, men skulle tro att dem kostar därefter också, eftersom varje soffa görs efter beställning. Ellinor ringde nu, och berättade om att hon vart på Ö&B och köpt soffor. Ska hem till henne och provsitta efter jobbet imorgon. Men jag vet inte, vill helst inte ha en skinnsoffa tror jag. Anyhow, förslag mottages mer än gärna.

Sen var det det här med en TV. Det står just nu 2 st här, men på den ena funkar inte ljudet, och den andra är alltför liten. Jaja, det blir om någon månad det.


Nu ska jag be David bestämt och en aning vänligt om han kanske vill hjälpa mig färga utväxthelvetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0