Wok ala David.

Har nyss avnjutit en underbar middag, kycklingwok med nudlar. Och det är David som har kockat och varit duktig. Han är bra duktig David, när han vill.

Igår tänkte jag att man kanske skulle åkt och badat någonstanns när man sovit klart, men när jag vaknade hade jag ingen som helst lust med det. Promenerade då ner på stan och shoppade loss en sväng. Tröja och linne från Carlings och strumpor och en bh från H&M. Ställde sedan iordning fläskpannkaka, och det gick minsann inte av för hackor det inte!

Hursomhelst började jag fundera när jag stod där i köket och mätte upp mjölken. "Fan, jag är ju sambo nu! Här står jag och lagar mat till min sambo.." Dock är det ju inte första gången jag varit sambo, Veronica och Ida räknas ju dit. Men den egentligen innebörden av sambo är väl ändå att man bor med den man håller kär? Det jag vill ha sagt är att det känns som man fått iaf 3 vuxenpoäng, samt att jag diskade direkt efter maten, och det är väl ändå värt ett halvt poäng, eller?

Jaja, nu ska jag göra iordning en låda med wok att mumsa på inatt.


Kommentarer
Postat av: Grete

Vuxenpoäng till dig gumman :)

2007-08-10 @ 09:07:32
URL: http://grete.blogg.se
Postat av: Sophie

Haha, visst är det så va? :D

2007-08-11 @ 09:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0