Advent.

Ännu en söndag är snart till ända. Kvällen började igår med lite fördricka här hemma. Anna och Martin anlände först, runt 3 Ida och Pelle och slutligen kom Elle, Danne och Seffa och joinade. Varvade drickning med plattning och lockning av hår. Vid ett tillfälle fick jag hjärnsläpp och tog med vänster handen på locktången, 1-0 till Sophie! Proppsade på att vi skulle gå den lilla biten till folkets hus, men lathundarna ville annat. Julbordet på Folkan var utsökt, laxen var gudomlig! Efter maten sprang jag och Anna ner på raggarn för lite cigaretter. Dansade sedan med en 60 + multimiljonär/miljardär (minns inte vad han sa). Tyckte han kunde skänka en mille till mig, det tyckte inte han. Gick sen ner till discot, och jag och Elle körde indiandansen. Sen blev det en aning suddigt, och när jag vaknade var osten framme, samt en kraschad tallrik låg på spisen. Kontoutdraget visade 2 taxiresor, och 4 drinkar, jippie.

Dagen har fördrivits mestadels i soffläge, och en sväng på Daffys för föda.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0