I miss you guys!

Helgplanerna såg för mig ut som så att mina snuttar Nellie och Annie skulle komma och hälsa på mig i stan i helgen. Nyss skrev Nellie att dom skulle på dansuppvisning i Ånge, och inte kunde komma. Jag upptäcker en minut senare att det rullar en tår nedför kinden. Det var länge länge sen jag var hem nu, sist var 13/10. Och fan vad jag saknar dom! Att komma hem innanför dörren, höra dem säga ett glatt "Heeeej Sophie!" och sen få en stor, hjärtlig kram. Det är svårslaget som fan!

image94
2 år gammal bild, men ack så vackra! ♥

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åk hem då för tusan!

2007-12-07 @ 14:04:24
Postat av: din bästa kusin :)

Fan va dom är fina! underbara människor!

2007-12-08 @ 23:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0