Nu drar jag.

Jaa, imorgon går flyttlasset till staden, brunflovägen 59 närmare bestämt. Så nu är lägenheten överbelamrad med sopsäckar och grejer. Känns bra, samtidigt lite vemodigt. Jag har ju trivts riktigt bra i den här lilla hålan. Men, som dom säger, omväxling förnöjer, och jag lär ju knappast bli kvar i stan hela livet. Kommer dock sakna Ida, med de timslånga uppdateringarna om allt som händer i våra liv. Grannen Ellinor, som man sprungit ner till titt som tätt, i tid och otid. Anna och Anders, som aldrig tackar nej till en fika, eller en film.  Sen kommer jag också vara internetlös på obestämd tid, dåååååååligt. Jaja, värst så negativ man blev. Tycker iaf att det ska bli roligt.
Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen.

Tack för mig ( på obestämd tid ).

Kommentarer
Postat av: IdaPida

Omg vännen! Du är verkligen inte här, inte dina saker heller . . . !! Faan vad jag kommer att sakna den här tiden, oh herre jösses!

2007-07-03 @ 15:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0