Dåligt.

Mycket dåligt av mig att uppdatera så sällan, skämmes tamejfan.
Hursomhelst. Helgen fördrevs i Turingen med grillning, korttagning och dans. Superkul att träffa Giulia igen, hoppas på en tripp till Rom igen på semestern. Träffade en barndomskompis också som jag inte sett sen jag gick i 7:an tror jag, hur skoj som helst. Även att jag och Elle var tvugna att hjälpa några turister i nöd när vi for hem i fredags. Nåja, det är vår version av det hela :)
Började firandet av nationaldagen i tisdags, då jag och David hoppade på bussen bort till Frösön. Grillat dagen till ära, med tillhörande scchnapps och öl. Trevlig kväll, och roligt att träffa alla pojkar igen. Dock kunde kvällen ha slutat en aning bättre, men det löste sig till det bästa. Kom även på igår natt att det var exakt 4 år sen jag och David sågs för första gången, tiden går bra fort. Slog på stort och gjorde sallad till mig och Davva, och jäklars sicken god dressing jag fick till!


Och förresten. Har du någon gång varit uppe mellan 0600 - 0700? Om inte, räkna reklamerna för "Thomas och hans vänner." Ni vet det där barnprogrammet om alla lok. Jag är uppe i 7 just nu, och mer blir det nog.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0