Fågelvik.

Trotsade mina kära vänninors eviga tjat om Fröjdholmen, och hoppade på bussen hem med David i torsdags. Vidare mot Fågelvik på fredagsförmiddagen. Där bjöds det på en hel del fotbollsjoxande, dartkastande samt hjulningar. Midsommarmat i stooora lass, och den gravade laxen fyllde snabbt min stackars mage. En del vin och cider slank ner dåochdå, och kvällen blev mysig, När alla andra for på Säter för att svänga sina lurviga stannade jag och D hemma och sov istället. Trängdes med Pysen, vilket resulterade i att David gick ner på soffan och la sig, oops :) Pysen är inte så tokig trots allt, och jag har lyckats bli polare med honom. Dock är det bara en trick från min sida, så att han inte är lömsk och äcklig mot mig när han blir stor. Midsommardagen åkte vi hem en sväng, sedan kärrhuset för ett dopp i det blå, dock bara av de yngre firarna. Spelade en del kort, men resultatet låter vi vara osagt. Har även hunnit med att fila fötterna samt måla dem, verkligen behövligt. Davva har även han numera mjukare fossingar, även om han inte tyckte att nagellacket var riktigt hans färg. Igår for vi hem, och fröken duktig var framme som hjälpte till att klippa gräs, som förövrigt måste vara en av få talager som jag har. Jag är verkligen en baddare på det, jag lovar!
Nu kämpas det mot den här jäkla hostan som vägrar ge med sig, trots cocillana och noskapin.



image66

Kommentarer
Postat av: IdaPida

Aah, fotbad med diverse tillhörigheter, kvalitetstid utan dess like vill jag lova! Hoppas ni maserade (hur stavas det?) varandras fötter sen också :)

2007-06-26 @ 12:49:32
Postat av: Ein Sopi.

Nejnej, David har så äckliga fötter, haha! Masserade stavas med 2 s ;)

2007-06-26 @ 14:39:11
URL: http://sooophy.blogg.se
Postat av: Ingelan

HAHAHA! David och pedikyr!? Måste se hans tånaglar sen...

2007-06-26 @ 18:40:43
Postat av: Sofia

så tjusig du är sophie :)

2007-06-30 @ 03:51:18
URL: http://sophiasweard.blogg.se
Postat av: Ein Sopi.

Taaack så mycket Sofia :)

2007-07-01 @ 22:49:28
URL: http://sooophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0