Pysen.

Nu har jag försökt lägga in mer bilder till  föregående inlägg tusen gånger, men det blir nåt fel varje gång så det måste stängas ner, så nu lägger jag ner det projektet.
I söndags iaf, innan jag skulle åka hem på Turingen ringer mamma och säger att 2 överraskningar väntar mig där hemma. Spännande! Blev mindre glad när jag kommer hem och ser en lurvig liten sak på golvet. Usch, en katt!
Nog för att Pysen, som lurvet tydligen heter, är söt. Men som alla andra kattungar kommer han att växa upp och bli lika lömsk och äcklig som andra katter. Hår överallt och klösmärken, mjääk.
Den andra överraskningen var desto roligare. Mammet hade hittat ett gammalt julkort som var mitt med en hel femhundring inuti :)


image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0