Student&kvarn.

Jag och Ellinor påbörjade festandet vid 6tiden i fredagsmorse. Såklart hade jag glömt hälften av grejerna hemma, så Idasnällingen fick ta med sig lite saker, bl a mobilladdare. Började morgonen med lite taktikvila, vaknar 12 och inser att vi försovit oss. Dock hann vi med allt vi skulle innan det ilades upp till PC för att kika när Ingemar stegade ut från trappen. Har aldrig sett människan så himla glad!

 Ingemar.

 Ellinor, Ingemar och Jag.

Sen liftade vi med Frigge till Söder, duschade och svidade om. Vid denna tidpunkt upptäckte jag att jag fått med mig laddaren till min gamla kamera, yippi. Till Dvärsätt för att äta paj med Ingemar & co. Och så gott det var, myohmy! Till Söder igen en sväng, för att sedan traska bort till Johans syster. Satt där och pimplade innan vi gick de ca 100 metrarna till Emma och Kristina där nästa partaj höll hus. Var social där ca halvtimmen innan vi drog upp till någon park på skolgatan. Konverserade där en hel del med Johanna, innan det var dags att dra neråt. Träffade David och Niklas och där satt vi, utanför OK till klockan började närma sig 1. Traskade då ner till Rådhuset där gruppen splittrades, och kvar var David, Danne och jag. Dansade och hade skoj, träffade även Evertsson vilket var jättekul. In på Mark Twain vid 20 i 2 där det blev en drink och lite Black Jack. Ner på Österäng 10 minuter innan jag och David tog en taxi hemåt. Helrolig kväll, synd att det inte blev några bilder.

Lördagen fördrevs till en början med tappra försök till att ta oss hem, med mindre lyckade resultat. Tillslut, vid 4tiden bar det äntligen av hemåt. Grillning var på tapeten, och mumma, så gott det var! Ställde oss senare iordning hemma hos Ellinor, samt sänkte några kalla.

 Ellinor och Anna.

 Ida plattar mitt hår.

Med N` Anders som chaufför gick färden mot Hackås. En rolig bilfärd, även om den var kort. Ida sjöng även ikapp med en häxa, mycket underhållande. Filmade det hela, men dessvärre går det inte lägga upp här, tror jag?

 Anna-fruktsallad och Emmet.

 Tävling om vem som ser hårdast ut. Jag vann?

Väl där poserades det glatt, och mer än gärna. Har många roliga bilder, men nu ska jag rusa på Ica, sen på jobbet, så det får vänta tills kvällningen, på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0