Detta bloggande.



Jaa, då var det även dags för mig att börja blogga, kände att min stund var kommen nu. Och när man numer kan ligga i sängen och skriva, jaa men då är det ju ingen konst!
Och som jag tycker om min dator sen, ojojoj. Va lite problem med den i början, bl a med msn, men DatorDoktorn Robert va hit en sväng idag, så nu fungerar det som smort!

Helgen som var tillbringades i Rätan med skönheterna mina. Det var fUn, bigtime! Hoppas på en repris väldigt snart. Dock har jag grym ångest för att jag glömde kameran hemma i Svenstavik, men hoppas på att få se många fina kort som Ida, Emma och Marielle tog (Kristina med?) Nu vill jag köpa en kamera också. Jag har bara en skitkamera som definitivt varit med om bättre tider. Nåväl, det hinns nog med det med.

Kvällen har tillbringats hos Anna, med varma mackor och nyaste Wallander. Maan, va sorglig den var då!

Nu blir det ett tredje, och förhoppningsvis sista försök till att se klart Danslärarens återkomst, att man ska vara så ininordens trött hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0