Här har du mitt liv.

Mitt liv ser just nu ut som följande:
Jag bor och trivs rätt bra i en 3:a med min vapendragare Ida.
Sliter med sötarna Elle och Anna i packen, och det är jag just nu tillfreds med.
Jag har drömmar och visioner som jag vill uppnå innan jag dör.

Jaa, det var väl det viktigaste. MEN, nu är det planer på G. Samtalade lite med Jesse i helgen,
om farbror Jans gamla kåk.
För visst vore det underbart att bo i hus, fan va roligt de skulle va!
Jag och Ida sitter just och diskuterar hur roligt man skulle kunna ha där.
För vad är väl Svenstavik, egentligen? Inte mycket i mina ögon.
Jag trivs bäst på landet, och så är det bara.
Alla dessa underbara sommarkvällar som komma skall.
Och det är ju inte direkt så att jag ska flytta hem föralltid, nejnej!
Ska ju hinna med att se världen också!

Om jag inte var så ininordens mörkrädd hade jag flyttat, direkt!
För de e sant, det spökar där...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sounds wonderbar darling! You, me and Eliii, what can go wrong?

2007-03-27 @ 00:13:17
URL: http://iidaa87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0