Is it really true?


Dagen började med en försovning, den första sen jag började på acb. Anna ringde 5 i 6, men snabb som man är var man på plats redan vid kvart över! Länge sen jag var så trött, varit som en zombie hela dagen. Dock slapp jag robot hela dagen, underbart! Efter jobbet blev det en fika med Elle, Danne och Ida J, mycket trevligt, länge sedan man träffade Idatösen nu! Har sedan suttit utanför Ica några timmar och gassat i vårsolen, härligt! Köpte sedan varsin tia och trisslott, men ingen tur hade man. Och nyss när man kommer hem upptäcker jag till min stora glädje att min ögonskugga har kommit, och så fin den var då!
 
Ikväll ska jag, Elle och Anna ställa till kycklingsallad, ska bli mycket mumma!  Senare när Ida slutat knega blir det alla gånger myys med godis och hundra höjdare, I like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0