Nya versionen av lilla Sophie.

"Lilla Sophie, hon gnistrar som en såg
bandar en pall, med vs40 tråg
himlen lyser härligt blå
när hon sakta till kaffeautomaten gå
slår sig ner och hör en röst
häller kaffet på sitt bröst
då hörs en sång, då syns ett moln av damm
n´anders är på g, och kommer sakta fram
han har byxor som är blå
dom är svår att få tag på
dom finns bara på acb
men n´anders han har tre
lilla sophie, hon ropar hej på dig
jag heter sophie, kom hit och förför mig
men n´anders svarar då
nej jag måste skynda på
jag ska bort till lådresarn
hela maskinen står i brann
får jag gå med, jag lovar att va rar
sen kanske vi kan, du och jag bli ett par
men n´anders svarar då
ett förhållande kan bli svårt.
stanna här min lilla vän
ty jag kommer snart med trucken igen
natt blir till förmiddag, och förmiddag till kväll
och lilla Sophie, hon väntar även när det är ställ
men en ellinor som är på topp
kan ge svar men har ej snopp
kommer aldrig mer igen
så hon väntar säkert än"

Av Ellinor den rara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0