Välkommen GladSophie.

Nu jävlar är det förändring på gång! Från och med nu ska jag sluta vara SurSophie och bli GladSophie istället! För imorse var jag arg, arg på mig själv. Dock hade jag rätt trevligt igår, i början iaf. Började med lite vindrickande hemma hos mig på Turingen. Liftade därefter till Handsjön med Micke och där höll trubadurerna humöret uppe på ett ypperligt sätt! Sedan hoppa in i skuffen med Ellinor och Johan, där vi underhöll resten av folket med skönsång, haha! Väl framme i Rätan blev de några öl, prata med folk och dansa järnet! Efterfest i Handsjön, dock var man helt slut och somnade man på kökssoffan. Hem imorse, och har sedan sovit bort det mesta av dagen. Man blir helt knäpp av treskift, jag säger då de jag. Grillning ikväll vid grillstugan, oj så gott! Kom tillbaka till Svensta för en timme sen ungefär.
Nu ses det fram emot nästa helg och Draupner, och inte att förglömma, onsdag då vi ska dra med Ida på tokigheter! De kommer nog bli en riktig höjdare!

Ida och Ellinoren, ni är bästaste bäst, är så glad att jag har er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bästaste bäst för mig, även när du är SurSophie ;P

2007-03-25 @ 23:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0