Blodbudding.

Kämpade mig upp i hyffsad tid imorse, trots ca 3 timmars sömn. Knatade bort till acb, stämplade in, och drog sen upp till Bingsta för att hämta bestick. Till Brunflo bar det av än en gång för att sortera djävulsplattorna. Det gick rätt bra, trots att Aron truckade mest hela tiden. Räknade ut att var och en lyfte ca 2.5 ton plattor under hela dagen. Det känns i ryggen må jag säga. Men, när dagen började lida mot sitt slut fick vi tårta av Sune, han tyckte vi hade varit jätteduktiga. Tillbaka till Svensta och frossa i vad jag tror är den godaste köptråtan jag ätit! Mjums!
Idasöten har tagit sitt förnuft till fånga och bestämt sig för att följa med till Oslo, yeey! Så jäkla skoj det kommer bli, jag längtar som en tok! Denna helg kommer nog också bli fantastisk. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0