Det är av ren refläsk.

Helt fabolös helg i söder, närmare bestämt Sundsvall. Kom dit runt 7 snåret, traskade ner till moster och hämtade nyckel, sen upp på Sveavägen. Och så fint min gamla mor hade fått till det i lägenheten! Blev riktigt inspirerad vill jag lova. Myspys hela långa kvällen.
I lördags blev det först ett bad, sen traska ner på stan och snällt vänta medans 20-plusarna var in och handlade diverse gotta. Till Korsta sen för att grilla. Var lite strul med att hitta en grill, men till slut fick vi vårt efterlängtade kött. Hockey sen, och efter det ESC. Och vilket fiasko sen. Ärade landsmän, tycker ni verkligen Serbien var värd en 10:a? Lägg ner, nu! Hursomhelst, tillbaka till Sveavägen för att se slutet.
Igår gjorde man inte många knop. På Max innan vi hoppade på tåget till stan. Såklart en massa äckliga snorungar på bussen från stan till Svensta som skröt om hur full de varit dagen innan.

Idag var man först en sväng till Brunflo på studiebesök, och det var ju ungefär lika roligt som det låter. Sen tillbaka till Svensta och inte göra ett piss. Sen fick vi åka 2 svängar upp på Norra, med stege och plastband.

Följde sen med Elle, Anna och Danne in till staden en sväng. Bowling blev det alla gånger, och jag blev minsann 2:a och 3:a, rätt nöjd faktiskt. Sen mongolisk på eastern, och känner mig fortfarande uppblåst som en padda.


Nu blir det sängen med mitt favoritöra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0