En lång jäkel.

  • Vilken svordom använder du mest? Jävlar och faaaaaan!
  • Äger du en iPod? Nope, dock har jag införskaffat en mycket bra rosa Samsung. 
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Imorse var den inställd på 11, jag är en trött människa. 
  • Hur många resväskor äger du? Inte en endaste en. 
  • Använder du flip-flops? Jajamen, dock börjar mina Yamaha flippisar blir väldigt utslitna. 
  • Var köper du dina matvaror ifrån? Oftast blir det ju Ica, men även Willys. 
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och. Men jag håller nog hellre i kameran. Har köpt en ny nu, längtar tills jag får den :)
  • Vilken var den senaste filmen du såg? Såg Mr. Bean filmen igår. Den var rolig, men han är ju bara för dråplig..
  • Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Det är olika. På helger åker jag gärna hem och helst då hela familjen är hemma.
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Jag skulle köpa en helt ny uppsättning kläder. Är urbota less på min just nu.
  • Har någon någonsin kallat dig lat? Har man fått hört hela sitt liv.
  • Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, men skulle kanske behöva det. Har ruskigt svårt att somna nuförtiden,
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Haha, länge sen man hade en CD spelare. Men Marcus spelas flitigt i bilen,
  • Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? För tillfället är det mycket Dire Straits.  
  • Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej, tror inte det.
  • När var senast någon stötte på dig? Någon fyllskalle på skalet.
  • Vad åt du till middag senast? Tacopaj är standard, ledsnar aldrig. 
  • Använder du huvtröjor? Jadå, alltför ofta.
  • Kan du vissla? Jajamen, på alla sätt och vis.
  • Vem var den senaste som ringde dig? Ingemar, han ville berätta att han hade fått jobb på Torsta.
  • Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Berg-och-dalbana är ju alltid en favorit. Fritt fall är inte så tokigt det heller.
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det gör dom säkert, men jag bryr mig inte det minsta.
  • Vilket riktnummer befinner du dig i? Zerosixeightseven.
  • Tittade du på tecknat när du var liten? Absolut, Disney är ju bara för underbart. Och kollar fortfarande på tecknat när andan faller på.
  • Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Ingen aning, men Lillänge är inte så stort..
  • Hur många syskon har du? 4 stycken.
  • Är du blyg inför det motsatta könet? Mjaa, jag kan nog vara rätt blyg inför alla, oavsett kön.
  • Vilken film kan du alla replikerna till? Wilbur såklart! "En maaarknad på natten är ett smörgåsbord, örgårdsbord, örgårdsbord.."
  • Äger du några band t-shirts? Japp, en tischa från Gyllene Tiders turné 2004. Såå skoj det var!
  • När flög du senast? Tror det var 20:onde februari, från Rom iaf.
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord? Har inget köksbord.
  • Läser du för skojs skull? Absolut.
  • Pratar du några andra språk? Mjaa, kan väl göra mig någotsånär förstådd på engelska.
  • Diskar du din egen disk? Klart jag gör. Tycker faktiskt det kan vara trevligt att diska ibland.
  • Har du gråtit offentligt? Klart man har. Är man ledsen så är man.
  • Har du en stationär dator eller en laptop? En laptop, HP Notebook. Även kallad Per-Arne.
  • Försöker du alltid lära dig nya saker? Jaa, speciellt på jobbet. Vill gärna kunna så mycket som möjligt med alla maskiner och knappar och grejor.
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej, försöker förstå tjusningen med tatueringar, har inte klurat ut det ännu.
  • Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Jaa, för fan.
  • Kan du kasta macka? Jaa då, men skulle inte kalla mig själv duktig på det.
  • Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, men jag villvillvill!
  • Vad har du med dig in på bion? En stor dricka, en mellan popcorn och någon som vill följa.
  • Vem var din favoritlärare och varför? Min rörlig bild lärare Lasse, han var helt kanon!
  • Har du dejtat någon av en annan religion? Har jag någon religion?
  • Vad har du för väder? Mörkt och lagomt kallt, skönt efter en mycket varm dag på acb.
  • Har du en blogg? Ha, antagligen. 
  • Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Rörlig bild såklart.
  • Gillar du att flyga? Jag älskar att flyga. Dock är det ju alltid lite pirrigt innan man landar.
  • Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlighet.
  • När sov du senast på golvet? I somras.
  • Vilken är din favorit drink? Redbullvodka är standard. Sex on the beach är också en favorit.
  • Gillar du din boende-situation? Jodå, det gör jag. Ska dock flytta troligtvis inom en snar framtid.
  • Vilken är din mammas hemstad? Stad, haha. Alby, dock ingen stad.
  • Din pappas hemstad? Huvudstaden Klövsjö. 
  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Helst runt 9, men brukar inte bli så många timmar.
  • Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nja, det kan jag inte påstå. Är som sagt ganska lat av mig.
  • Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Jodå, det hände väl. Trubbel var väl iofs att ta i, men någon tillsägelse här och där var inte ovanligt.
  • Vilken är din favoritfrukt? Kiwi.
  • Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej, inte när jag köper det. När man väl äter och läser att det är många kalorier kan man få lite ångest.
  • Hur gammal blir du nästa födelsedag? Då joinar jag 20-plusarna.
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Jaa, jag är riktigt noga med sånt faktiskt.
  • Tror du på liv på andra planeter? Absolut. Vad är det som säger att vi skulle vara ensamma?
  • Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Anledningen till min ilska kommer ofta från någon idiot på jobbet.
  • Tror du att Gud är man eller kvinna? Tror inte riktigt på den där Gudsnubben.
  • Vad var det senaste du åt? En chokladkaka.
  • Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det är nog ganska lika där.
  • Hur valde dina föräldrar ditt namn? De skrev upp namn de tyckte var fina, och Sophie var det enda namnet som båda hade skrivit.
  • Gillar du senap? Djävulens påfund, urk.
  • Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "I feel prettyyyyy, oh so pretyyyyy"
  • Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Absolut, flyg upp mig och jag hoppar direkt.
  • Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Haha, jag har ingen aning.
  • Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Naej.
  • Tycker du om att krama folk? Ohja, dock inte vem som helst.
  • Skulle du säga att du är trendig? Nej, det skulle jag nog inte påstå.
  • Äger du en digitalkamera? Japp, en gammal Olympus. Har snart en Canon Ixus i min ägo, längtar!
  • Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen vad jag kan minnas.
  • Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Jaa, det gör det. Dock är jag nog världens sämsta på att höra av mig, fy skäms.
  • Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Skulle inte kalla mig själv för bokmal, läser sällan böcker.
  • Tycker du att du är attraktiv? När håret ligger som det ska och sminkningen funkar, lite kanske.
  • Vad är du allergisk mot? Något är jag nog allergisk mot, vet dock inte vad.
  • Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Inte ett dugg.
  • Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Oliver?
  • Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Ellinors ska jag allt läsa nu =)

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0