Odilaalee odilaalee hoppsan.

Befinner mig just nu hemma på Turingen. Åkte hit med bussen i fredags. Det är allt bra skönt att komma hem ibland, även om det inte går många minuter innan mina småsystrar blir less på mig och bråkar. Jaja, det är bara ta det med en nypa salt. Har varit bort till Poppas och tittat på när de arbetssamma stackarna håller på och skrapa huset. Usch, va töligt och hålla på med. Själv tyckte jag det var mer behagligt att lägga sig i soffan och titta på Lilla Sjöjungfrun och Robin Hood. Tänkte i mitt stilla sinne att nu, den här helgen ska jag allt hjälpa till med Mazdan. Men icke. Börjar nästan tro att pärlan jävlas, hon vill stå där i garaget för all framtid.
Ska ringa till mamset snart och fråga om jag får låna miatan i veckan, skulle vara prima det.
Har förövrigt fördrivit tiden med att lägga in alla hundratals bilder på min dator. Det tog sin lilla tid vill jag lova. Med en gammal 128 MB:s mp3 till hjälp gick det inte direkt i ljusets hastighet. Hittade en hel del roliga kort, bl a från Åsele och Vemdalsskalet.

Nu blir det älgfilé och strips ala Sophie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0