Restaurangkoll.se . . . PUCKO!

Haha, jag bara älskar den reklamen! Percy (Johan Rheborg) Nilegård är bara för störtskön.
Har idag varit och hälsat på hos Svemarks och käkat glass, pratat strunt samt lyssnat på Sture Allén och Svenska Akademien. Kan inte riktigt med det där med skånsk reggae. Man hör ju förbaskingen inte vad dom sjunger! What the hell, jag kan inte med svensk reggae överhuvudtaget.
Imorgon blir det en sväng till Brunflo igen för att slita ut min stackars kropp ännu mer. Det är sparkcyklarna som lockar mest, jag erkänner. Jag tycker minsann de kan skaffa såna till Svenstavik också, sådetså!
Nu är bil kirrad till Norge alla gånger! Antingen blir det Mazdan eller Saaben. Hoppas att det blir saaben, dels för att det är billigast och dels för det grymma ljudet. Maaan, så skoj det ska bli!

Vackra du..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0