Tokigt bra.

Helrolig helg. Slutade vid 10 i fredags, då man for hem, byte om och sen raka vägen in till stan. Folket förfestade först en sväng på körfältet, sen ner på Seven. Fick bittert ångra att jag tog på mig att köra då skumpan åkte fram, men bitterheten gick fort över när folket blev fullare och fullare. På raggarn för obligatorisk korv, blev dessvärre kvar i 45 minuter. Efter ett stopp på vägen var vi hemma halv 5.

Vaknade 9, och då var det bara att göra sig iordning igen. In till stan på motormässan, Ida som chaufför i ena bilen, och jag stod för underhållningen, haha! Masters of Reality - Third man on the moon. Sicken bra låt! Hemma igen vid 4, då var det vila som gällde. Anna ringde och väckte mig vid halv 8, då jag ilade dit för några öl samt en bit smörgåstårta, mums :) Hem igen, lite Dire Straits och sedan bort på Draupner. Hur skoj som helst! Dansade, drack och träffade massa härliga människor. Efterfest sen, där jag fördrev en längre tid med att klappa på en supersöt ödla. Hem sen och däckade i soffan.


Det enda som fattades var David, då skulle helgen varit komplett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0