...

Vartenda år, sen så länge jag kan minnas, blir jag nedstämd och nästintill deprimerad ungefär när den tredje snön kommer. Det går bra när jag är hemma, då är det inget fel på mitt humör. Men så fort jag kommer till jobbet, eller i tidigare fall skolan, så vill jag bara hem, krypa under täcket och gömma mig. Detta fenomen vet jag att många drabbas av när vintern kommer smygande. Men vad beror det på? Kanske är det mörkret, vad vet jag. Turligt nog har jag en liten helgtripp att se fram emot i mitten av december, ska blir härligt.

Helgen som var var trevlig. 75-årsjubileum av HSK. Maten var dock inte så mycket att hurra för. Långtråkigt och segt efter ett tag, så vi åkte till Rönnerdal istället. Med en idé om att dricka värre än pojkarna sänktes en hel del vinglas, och då tog såklart tröttheten över. Vaknade vid halv 4, då David och Matti var i full gång att limma fast ölburkar på Bent, och röja till Lemonad Everts.


Nu ses det fram emot julfest i helgen, sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0