SATC - love.

Ända sen jag skaffade egen dator har jag varit rädd för att ladda ner saker. Rädd för att datorn ska haverera helt enkelt. Nu har jag dock tagit steget och provat det, och nu finns det ingen återvändo! Börjar med att se alla säsonger av Sex and the city, är nu på säsong 2. Funny fun.

Soffan is the best ever! Ska dock inhandla några prydnadskuddar, sen är den perfecto!

Förövrigt hatar jag just denna tiden på året, när det börjar bli kallare än 3 - grader. Jag har så länge jag kan minnas haft torr hud, då mest på ryggen och axlarna. Iochmed kylan torkar min rygg ihop totalt, innan den vänjer sig. Detta innebär att det kliar oerhört mycket, främst när jag lägger mig. Tänk dig att det kliar på 5 olika ställen samtidigt, och du kliar dig där det kliar. Men innan du är klar med dessa 5 punkter, har 5 nya punkter börjat irritera. Och så kan det hålla på, ända tills du blir tillräckligt trött för att somna. Detta upplever jag nu, och i några veckor till skulle jag tro.


Så Ellinor, är du nöjd nu? ;)


Kommentarer
Postat av: Tjatmomman

Ja, nu är jag så nöjd så nöjd min lilla sockerkringla :D

2007-11-20 @ 07:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0