Summan av kardemumman.

I helgen var planen att vara lite lagomt packad hela helgen. Icke så.. For upp vid 19snåret i fredags med Ida, Emma och Emmas karl. Vid golfen gjorde även Marielle sällskap. Upp till Pellets och grabbarna där det förtärdes en hel del alkohol, innan vi begav oss upp mot schkalet. Vi miste en soldat redan efter några minuter där inne, vilket var väldigt synd. Gled mest runt hela kvällen och träffade en massa sköningar. B la Maria, hur skoj som helst! Vid stängning hängde jag med till en stuga där jag väntade runt 1 timma på pappsen, somnade som en klubbad säl när jag kom hem vid 4tiden.

Igår var jag helt slut hela dagen, låg och degade framför tv:n men kunde inte sova. Tänkte sova till 8, för att sedan gå all in, men icke. Vaknade vid 10, nykter och jävlig, och skjutsen hade gått för länge sen. Det märks att man är 20 + :) Men jag hade det trevligt hemma för mig själv, med godis, en bacardi breezer och en jävligt dålig b-film.

Även om jag inte alls har långt hem, och skjuts är alltid garanterad, så blir de nog fan stuga till våren!


Borring nu, sen bussjefvel till stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0