Inget träsktroll.

Häromveckan pratade jag med min bror Niklas. Han berättade då en rolig grej som utspelade sig för något år sedan då han och 2 kompisar från Klövsjö var på GIII på Takida. De sitter och smuttar på varsin öl då en främmande tjej kommer och frågar broder om han vill dansa.
- "Nej tack, jag dansar inte" svarar han.
Tjejen godtar inte hans svar och fortsätter:
- "Joo, kom igen nu, va inte så jäkla tråkig".
- "Tack, men nej tack" svarar han vänligt men bestämt.
Tjejen vill verkligen inte ge sig.
- "Men snälla då, bara en dans"
Niklas, smått irriterad svarar än en gång:
- "Nej, jag vill inte dansa!"

 Hon vänder sig då till Niklas svåger och frågar honom om han vill dansa, men även där går hon bet. Då säger person nr 3.
- "Niklas är inte singel, Ante är inte singel, men det är jag! Visst, jag kanske ser ut som ett träsktroll, men är det strosjöodjuret du vill ha, så varsågod!" 

Klockrena jävla människa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0