One of those days.

Idag har varit en sån där dag, då jag inte orkat göra ett skit. En sån dag som man helst inte går upp ur sängen ens för ett besök på toaletten. Och när tiden bara rinner iväg, får man mer och mer ångest att man inte gått upp. Att man inte städat, inte diskat, och inte heller packat upp väskan sen i helgen. Inte heller gått ner till tvättstugan och bokat tvättid. Inte handlat mjölk, trots att jag vet att David blir grinig när jag tar sista mjölken utan att handla ny.

Säg att jag inte är dåligast i världen, säg att ni också har såna här dagar. 

Kommentarer
Postat av: Grete

Oh ja tro mig. Jag har också såna dagar! Man bara ligger i sängen och känner paniken växer för man vet att man borde gå ut och gå, göra nåt nyttigt eller åtminstone kliva upp.. Men det vill sig liksom inte.
Du är inte ensam gumman! Och det är inget dåligt heller.. Man måste väl för faan få lata sig lite :)
Kraam

2007-09-19 @ 15:55:12
URL: http://grete.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0