It´s my life.

Nu när pärlan står halvt isärplockad så lånade jag i natt Davids papps bil. En fin, röd toyota. Och i den fina, röda toyotan är det riktiga högtalare och en riktig bilstereo. Där poppas det Wendy Williams nonstop. Denna låten blir man riktigt kär i, för det är en sån där bra köra-bil låt.

Jag minns när jag var liten, runt 7 år. Pappa hade en gammal video med en massa inspelade musikvideos på VHS. Hårdrockstimmen tror jag programmet hette, om jag inte minns helt galen. Där stod jag, hoppandes i soffan till den här låten och pekade finger åt alla som kom i min närhet. Haha. Men visst är det en bra låt?



Kommentarer
Postat av: My

Haha yeah (: Den var asbra!

2008-04-07 @ 10:02:33
URL: http://mylika.blogg.se
Postat av: Elliii

Det går inte att titta på den, det står This video is no longer avalible. Sådeså!

2008-04-09 @ 18:40:43
URL: http://elliiicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0