Los picsos.










De va de de. Insåg nu att det inte finns en enda bild på mig och Ellinor tillsammans med gurorna. Som tur är var det några papparazzis där som allt får skicka bilder. Kom förresten på en till lärdom, en riktigt viktig en:
- Om du ser en lök komma gåendes - håll för tusan i guran!

Förresten är flying V död nu. Han blev stulen, likaså Fender Bendern, men V:et var helt smashad. Jag förstår inte, hur kan man vilja en så fin gitarr något så ont?
R.I.P Flying V, du kommer alltid finnas i mina tankar!
image167

Kommentarer
Postat av: Elles mamma

Tack för bilderna men varför i all värden måste alla gossar och flickor göra miner och saker med händerna!
Elle har inte uppdaterat så jag tackar för detta!

2008-04-30 @ 07:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0