Melooon.

Idag har varit en sån där bra mysdag. Klev upp rätt tidigt (för att vara mig), och var ner på Lernia där jag och Lena knåpade ihop ett personligt brev. Även fast det är trist att gå dit är det nog rätt lärorikt, faktiskt. Sen kom David och svärmor hem. Gunilla lärde mig att laga korvstroganoff, och så gott det blev! Måste verkligen försöka lära mig laga lite mer mat. Att man ska vara så rädd för att misslyckas. Sen åkte dom till Häggenås, och jag smällde i mig en hel massa honungsmelon, gott! Efter det har jag bara legat och myst framför tv:n med mig själv. Nu stundar jobbet strax.

På jobbet är det bara piss och skit. Önskar nästan jag blev uppskickad till Norra nu, för det är bara en massa jävla gnäll på södra. Och ingen arbetsledare får man träffa när man jobbar natt heller. Jadaya.
 
Men på det stora hela är det fina fisken här på Krondikesvägen. Ibland behöver man gråta av sig innan det känns bättre. D har varit ett otroligt stöd. Visst är det fortfarande jobbigt, man undrar hur det kommer bli med jular, somrar osv. Men jag vet att det kommer något fantastiskt av det här också! Haha, vad kryptisk jag är, inte många som vet vad jag snackar om. Nej, jobbet var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0