Skatteåterbäring? Pyttsan.

Har väntat och väntat och väntat på deklarationen, och idag låg den minsann på hallgolvet när jag klev upp. Och jag som trodde jag skulle få tillbaka lite slantar, ja eller hur! Nej, restskatt var det här. Dock får jag ju göra avdrag för resor, men surt ändå.

Har varit på stan med Ellinoran idag och handlat lite bra-att-ha saker samt en topp. Köpte också silverpapper som ska klistras på Fender Bendern och Flying V (eller var det Bee? ;) Solade på solsystemet, och jajks vad skönt det var! Alldeles lagomt varmt, inte som de där solarierna i Svensta, alldeles för varma!

Längtan till forum är storstorstor! Varje natt pratas det och planeras det för fulla muggar. Nu vet ju inte jag riktigt vilka som läser min blogg, men om nån gör det som hyrt stuga, vart bor ni?

Kommentarer
Postat av: Elliii

Ja, jag ska på Forum, jag ska bo med M och dom du vet..hahaha

2008-04-12 @ 13:13:18
URL: http://elliiicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0