Sophie with bangs.

Sen jag skrev sist har jag:

- Färgat och klippt håret (de blidde lugg). 
- Varit på krogen i Sundsvall och svinat.
- Myst med mina småskruttar och min mami.
- Varit på Birsta och ätit supergod friterad kyckling. 
- Handlat en del kläder.
- Varit 2 meter från att krocka med en älg i 100 km/h.
- Trott att jag har tappat bort min plånbok, när den i själva verket låg i bilen.
- Legat på en hora under en bil (ni vet en sån man har när man mekar?).
- Köpt mitt livs första pumps, som jag inte kan gå i. De säger att övning ger färdighet. Hm.


Kommentarer
Postat av: Elles mamma

Lägg in en bild vetja som man får se nya frisyren!!!

2008-04-17 @ 07:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0