Those about to rock, we salute you!

Kass uppdatering, jag vet, men har man ingen lust att skriva så har man inte.
 
Här längtas det till forum och städas för fullt. Jag har fått städmani sen i helgen, men det är roligt när det går som det ska, sas.

Igår var en bra dag, en dag som fick mig att minnas, att gå tillbaka precis ett år. Det var dagen allt började om igen. Och det lyckorus som infann sig i min kropp då, går inte att beskriva i ord. Jag önskar att alla får känna så minst en gång i livet, För det var magiskt.

Och nu kom jag såklart osökt in på forum. Jag börjar få svår ångest över att jag ska glömma nåt, vilket i sin tur kommer leda till en tråkig helg. Paranoid, jag vet, men jag kan inte hjälpa de. Och vad kan man egentligen glömma som skulle förstöra en hel helg? Nej, jag vet inte. Sen hade vi ett bekymmer inatt, nämligen hur vi skulle få råd till att köpa all alkohol innan forum, då löning kommer på fredag. Diskussioner hit och dit huruvida vi skulle göra. Då kommer Crackalf på den briljanta ideén att vi ska ringa till Vemdalens utlämningsställe för systembolaget, 1-0 till dig Crackie! Så nu har jag ringt dit, och på fredag väntar det massa götta på oss! Skönt, så slipper man bara åka nån kilometer istället för typ 6 mil.


Ojoj, möte med Lena snart, hurryhurry!


Kommentarer
Postat av: Elles mamma

Jag ville ju se den nya frisyren!!!

2008-04-23 @ 08:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0