Det är över nu.

Semestern har kommit till sitt slut. Och som vanligt har det gått alldeles för fort. Men för att vara lite positiv har jag haft 4 riktigt härliga veckor!

Sen sist jag skrev har jag varit i Göteborg för en weekend i Gråbo. Där dracks det alkoläsk, solade, badade och dansades på Brännö brygga. Kvalititetstid på hög nivå med mami och skruttarna. Och vilken underbar stad det är sen då! Funderingar går kring att hyra en stuga på Brännö nästa sommar, skulle inte vara dumt!

Sen har det stråkats en hel massa också, superkul verkligen! Måndag med Erika och Mattias, tisdag med Betty och onsdag med Iddan. fUnfUn! Torsdag hade jag en vilodag, vilken var oundkomlig. Jisses vad man inte hänger med lika bra längre..
Fredags var det volleyboll i Gnås som gällde, jag och grabbarna. Lärdom - jag kan verkligen inte spela volleyboll! Sen in till stan för att hämta Mackus och Mirus från tåget, skojskoj att dom kom! In på yran, efter många om och men (min plånbok var spårlöst borta). Drack en cider, språkades och hade det trevligt på Glada Laxen. Rockade till Mustasch, men pallade inte trycket så jag fick snällt ställa mig längst bak. Gick sedan hem, hittade min plånbok och lyckan var gjord!
Lördag var seg som fasen. Handlade en hel massa mat, och kollade på Blood Diamond, riktigt bra film! Åkte senare ut på Frösön för förfest, där man fick kämpa i sig varenda droppe. Jag och Mirus tog taxi, satte oss återigen på Glada Laxen och lyssnade på Markus Krunegård (heter han så?). Träffade Ellinoret efter en del dåliga vägbeskrivningar och surrade på. Räkwok, presidenttal och 2 karuseller hann vi med på en timme. Dansade regndans och rökte. Åkte sedan med la familia till Brunflo, sen hem och fikafika :)

Finfin helg med mycket trevligt folk! Dock förbannar jag mig själv för inte en enda bild tagen efter volleybollen. Järnspikar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0