Klant.

Blev bjuden på en avskedsfest för 2 veckor sen, som skulle äga rum den 23:e. Fint tänkte jag, det är alltså idag, på fredagen. Innan David upplyste mig om att den 23:e är på lördag. Då hade jag gjort planer med Svenstatöserna på samma dag - fet dubbelbokning. Ibland undrar man ju vad som försigår där uppe i knoppen..

Anyhow, har varit och hälsat på en nyoperad broder Niklas på sjukhuset idag. En benbit inte kortare än cirkus 5 cm hade helt lossnat i axeln efter olyckan. Stackarn var rätt borta av allt smärtstillande. Åkte hem och hämtade boxer och dvd åt honom så han inte skulle avlida av tristess. När jag sedan skulle ge honom en hejdåkram lägger jag självklart handen på hans nyopererade axel - aj.. Att man är så nedrans klumpig..


Nu ska jag mysa ner och kika på SATC filmen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0