När man är trött.

Imorse försov jag mig en aning, men hann ändå kasta i mig några mackor framför OS-simning. Stängde sen av TV:n och hastade iväg ut till en väntandes Anna. När jag sen kom hem på eftermiddagen slog jag mig ner i soffan för att kika OS, men tvdosan fanns ingenstanns. Det lyftes på alla kuddar i soffan, under tvbordet, under soffan, överallt där den kunde tänkas ha hamnat. Efter 10 minuters intensivt sökande trodde jag på fullaste allvar att det spökade här, jag hade ju använt den på morgonen! Gav upp, och kollade på Harry Potter istället.
Några timmar senare när jag skulle ta fram lite mjölk ur kylskåpet, och vad ligger där om inte dosan? Ja jisses, jag säger då det jag, det kan inte vara hälsosamt att kliva upp vid 4.

Förövrigt är Björn Gustafsson den äldre min nya stora idol! Jag och D-mannen har laddat ner alla säsonger av "En fyra för tre" och garvar ikapp åt den underbara humorn! Lennart är hjälten hela dagen!


Kommentarer
Postat av: The Former Co-worker

vad du har börjat uppdatera då :) Madness!!!!!

2008-08-17 @ 20:30:25
Postat av: emslan

Haha dom är så jävla klockrena!! :D

2008-08-18 @ 23:42:48
URL: http://lovikavantar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0