Fuji.

Att jobba 3-skift är inte det roligaste. Värst för min del är förmiddagsveckorna. Upp 04.20 och hemma vid 15.00, långa dagar blir det. Och när man sen inte får in rutin på sovningen, utan sover 2 korta pass per dag istället för ett långt - då är det inte kul. Jaja, det är ju inte så länge kvar nu..

Hämtat en magsjuk plutt i Klövsjö idag. Så nu springer man och tvättar händer stup i kvarten och håller tummarna att man ska slippa pjuksjukan.

Beställt 100 st bilder från fujidirekt - för endast portot som kostade 29 :-. Bl a korten från julbordet i fredags samt en hel hög andra bilder. Billigt och bra, passar mig fint!


Tänkt en hel del idag på mitt liv - boende, jobb osv. Kom fram till att jag är nästan helt tillfreds med livet just nu, även om det finns en del kvar att bearbeta. Skönt att bo hemma faktiskt. Det bästa av allt är att jag och mina systrar har kommit mycket närmare varandra nu. Vi skrattar, dansar och skämtar mest hela dagarna. Fina är dom, skruttarna.
Jobbiten kom jag dock inte så långt med. Man skulle verkligen haft en idé, och startat eget. Jeflar vad coolt det vore!


Kommentarer
Postat av: em

skönt att läsa att du mår bra. ja att vi ska fira jul tillsammans kommer bli underbart. längtar som fanken redan ;)

2008-12-16 @ 23:21:19
URL: http://emeliinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0