GH-lir utan glögg.

Spelat Guitar Hero i helgen, ätit gott och druckit vin. Inga pepparkakor, och ingen glögg, men ack så gemytligt. TP och pictionary, chips och razz. Finfint måste jag säga. 

Julbord i fredags på jöbbet, det var trevligt värre. Utan lax och ägghalvor dock, men prima skinka - jepp jepp. Jag fick  agera papparazzi, ska framkalla korten och göra ett kollage. Som Peter sa; alltid retar det nån jävel. Och nog jävlar hoppas jag att det retar någon.

Varslad igen, denna gången är slutdatum 28 februari. 19 plats på listan, så chansen är minimal att få bli kvar. Lätt att hitta nytt jobb när man bor som man gör och i dessa tider - niet. Well well, på nåt sätt löser det sig nog.

Julen nalkas, och inte en endaste julklapp är inhandlad. Men har bestämt mig för att bara handla till barna, så det blir bara runt 6 stycken. Julafton kommer tillbringas hos morbror Leif i Klövsjö, juldagen hos paps. Skönt att slippa flänga runt en massa, brukar kunna bli en hel massa bilåkning. Sen på kvällen blir det såklart skalet - det ser vi fram emot ja-a!


There you go bjuken!

Kommentarer
Postat av: Bjuken

Man tackar, ett riktigt långt inlägg denna gång för att vara du! Jag gillar´t!

2008-12-15 @ 12:01:35
URL: http://elliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0