Jewhl.

Kort update, då jag är så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna.

Julklappsjakt har stått på schemat idag. For in redan efter jobbet imorse med gnissel lill-nissen. Gick till en början oerhört bra, hittade snabbt fina klappar. Efter några vändor framochtillbaka genom stan åkte vi upp till Lillänge, därefter IXO house, som fick bli den sista anhalten. Hämtade upp Emelie och Simon och sladdade (bokstavligen) söderöver. System, Dollar och Klövet - och till sist hem! Nu är jag så trött så trött efter att ha sovit 1,5 h på 30 h.

Måste bara skriva av min ilska gentemot all denna sablans julmusik.. Ursäkta om jag låter som en hater, men nån måtta får det väl ändå vara? Jag blir tokig! Jag äter hellre äcklig sill än att höra en sekund till av t ex "All i want for christmas is you". Och då är det fan illa. Hallelujah och gnistrande stjärnor, hej tomtegubbar och fan och hans moster. Nej, på det hörnet vill jag inte vara med. Skärpning P3!


Nu sover jag inom 3 minuter, jag lövar.

Kommentarer
Postat av: Partner in julhandling.

Vadå gnissel lill-nissen? Förstår inte vart du har fått det där med gnissel ifrån..haha.

2008-12-23 @ 21:18:57
URL: http://elliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0