Komkom John!

John Blund vill verkligen inte hälsa på mig inatt.. Helt klarvaken är jag efter Lösvikt med Robert Gustafsson samt lite One Tree Hill. Nu känns det ganska meningslöst att somna, ska upp om mindre än 3 timmar. Undrar om man kan få läkarintyg på att man inte kan jobba förmiddag, som många får som inte kan jobba natt? Isf skulle nog halva skiftet få det..


Jag har tänkt mycket nu ikväll. Är det en typisk tjejgrej att överanalysera alltallt in i minsta detalj så fort det är något man inte riktigt gillar? Man vrider och vänder på alla aspekter så att en liten grej kan bli hur stor som helst i ens huvud. Är det någon som känner igen sig? För man känner sig sjukt löjlig samtidigt som man inte kan låta bli att tänka på det viset.

Nej, nu pratar jag i nattmössan - som uppenbarligen inte sitter på mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0