Love is my drug.

John me - Love is my drug. Helt kär i den låten. Typiskt att jag ska fastna för låtar som har lite sådär plingplong känsla, samt inte så många textrader. Då kan ju tom jag lära mig den utantill liksom.

Bra dag på jobbet idag, har skrattat och dansat och flamsat på. Skönt att det är lite bättre stämning nu. Det behövs. Fruktsalladen och Bretta kan det där med att muntra upp en när man är lite blue.
Dagens sämsta är skåningar i radio. Det är en ekvation som aldrig kommer gå ihop för mig. Musikhjälpen är annars ett riktigt underhållande program. Kitty är bra skit.

Pizzadag idag, somnade sen på kökssoffan, longlongtime. Nu kommer man väl inte kunna sova förrän flera timmar. Bäsch.

 
Sophie - tydligen orekorderligare än kopparbergs cider.





Ta mig tillbaka till sommar, sol och Göteborg. Bara för en dag.

Kommentarer
Postat av: Den mer rekorderliga jäntan.

Alltså jag håller på att ramla av stolen, att du har uppdaterat igen kära du, gör mig lyckelig långt in i själen. Härlish!

2008-12-15 @ 22:57:22
URL: http://elliiicious.blogg.se/
Postat av: Kissiehater.

Nej nej. Jag såg det på Emelie Isakssons blogg, och inte kissies. Sådeså. Fuck you.

2008-12-16 @ 00:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0