P3-nörden är lycklig!

Sömnlös på Turingen, liggandes och lyssnandes på musikhjälpen kände jag att det var dags för mig att önska en låt. Slängde iväg följande sms 02.19: Keep on rocking in the free world  - Neil Young! Finaste Kitty, spela denna låt för Ellinor - den bästa gitarrhjälten som finns! Keep up the good work, ni rockar! / Sophie .
02.40 ringde Fredrik, producent och frågade om jag ville vara med. Darrig svarade jag ja, sen följde 5 minuters långa andtag för att lugna mitt stackars bultande hjärta.
Gick förvånansvärt bra, trots att jag trodde jag skulle fainta varje sekund. Önskade låten, berättade om hur bra Ellinor är, snackade om våra gitarrer samt tackade för ett bra program. Skickade sen in bild på Ellinor och Fender Bendern, som nu finns att beskåda på musikhjälpens hemsida..
Ingen big deal kanske egentligen, men har man en liten crush i Kitty så blir det en big deal helt enkelt :)  


Önska ni också, pengarna går till flyktingar världen över!  Sms:a låt, artist samt motivering till 72955. Kostar en 50-lapp, men lätt värt det! :)

Kommentarer
Postat av: Gladast.

Det är då inte bara P3 nörden som är lycklig, bjuken är det också! Tack min älskade Sophie för denna fina gest. Kan inte nog med gånger säga att du är bäst i världen :).

2008-12-17 @ 23:35:22
URL: http://elliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0